Problemy z silnikami wciąż trawią Wizz Aira. Aby utrzymać pełną operacyjność siatki połączeń w Bukareszcie, węgierski niskokosztowiec wyleasingował od GetJet Airlines jednego A321. Samolot wraz z litewską załogą wykonuje głównie połączenia na Półwysep Iberyjski.
Uziemienia airbusów A321neo linii lotniczych Wizz Air, w związku z wadami jednostek napędowych Pratt & Whitney, których kilka części zostało wyprodukowanych z zanieczyszczonego proszku metalicznego (te specyficzne elementy składowe są bardziej podatne na korozję i mogą powodować pęknięcia w przekładniowych silnikach turbowentylatorowych), trwają znacznie dłużej niż pierwotnie zakładano.
Flota budżetowego operatora z Węgier i jego spółek zależnych na Malcie i w Wielkiej Brytanii i Zjednoczonych Emiratach Arabskich składa się z 228 samolotów produkcji Airbusa, z czego 44 maszyny są wyłączone z czynnej służby, a od ponad dwóch tygodni trwa sezon letni, który dla linii lotniczych z północnej półkuli jest najpracowitszym okresem w roku, albowiem przypada na niego okres letnich wakacji.
Uziemienie 19 proc. floty nie ułatwia w realizacji ambitnego programu lotów, więc Wizz Air wspomaga się ad hoc dzierżawą maszyn od innych linii lotniczych, choć wcześniej (przed wykryciem wad produkcyjnych silników) kierownictwo niskokosztowca zarzekało się o niekorzystaniu w przyszłości ze współprac ACMI. Argument na „nie” był prosty: inna konfiguracja samolotu leasingowanego zaburza całościowy system operacyjny.
Wizz Air korzystał już z leasingu B737-800 od ukraińskich linii lotniczych SkyUp. Trzy samoloty wykonywały dla przewoźnika rejsy z warszawskiego Lotniska Chopina i bukaresztańskiego portu Otopeni. Węgierski niskokosztowiec (de facto maltańska spółka-córka) znów korzysta ze współpracy na zasadach wet-leasingu, wydzierżawiając od GetJet Airlines jednego airbusa A321 (LY-WSA). Samolot od początku kwietnia wykonuje przeważnie operacje między Bukaresztem a Półwyspem Iberyjskim, głównie do Hiszpanii. Pomiędzy dłuższymi rotacjami maszyna realizuje także krótsze rejsy do Grecji i Włoch.
Wyleasingowany 220-osobowy A321 to 21,3-letni samolot, który do litewskiego przewoźnika ACMI trafił w lipcu 2023 roku. Przez 13 lat maszyna służyła w Iberii, a od kwietnia 2017 roku głównym operatorem jest firma Avion Express i jej maltańska spółka-córka. Litewski operator ACMI dzierżawił airbusa do Thomas Cook Airlines, Onur Air i SkyCana.